How I love CS:GO!

CS:GO er et spill jeg ikke har brukt så altfor mye tid på, men har heller vært fanget av Battlefield-serien. Det var da min venn Marcus ga meg spillet i julegave at jeg fikk opp øynene for at CS:GO ikke er så ille. Det er selvsagt ikke like bra som Battlefield.serien, men det funker.
 

Det er nok mange andre som er mye større fans av CS:GO enn det jeg er og en av disse har lagd en ganske så fin måte å vise det på. Gjennom sin sang og sine klipp ble det til “How I love CS:GO” av låten “It’s a wonderful world“. Utrolig satt sammen og noe som selvsagt fortjener å bli sett. 
 

Selv om mange blir frustrerte over spillet over å tape viktige kamper, så er det til syvende sist slik at man likevel elsker spillet og bare må spillet det. Sånn er det med spill. Man kan irrietere seg grønn over spillet, men likevel elske det.
 

Er du med på denne hyllesten av CS:GO?
 

#counterstrikeglobaloffensive #csgo #hyllest #spillmagasinet #spmgno #spmg #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top