Jeg bygger alpinanlegg til mine innbyggere


 

For meg er estetikken viktig og spesielt når det er snakk om spill som Cities Skylines. Å bygge et alpinanlegg er ikke alltid like enkelt og det gjelder å tilpasse det slik at det ser ut som en alpinbakke. Selv om bakken kunne ha vært brattere så funker den og sammen med hyttelandsbyen så blir det seende ganske bra ut. 
 

Cities Skylines er et spill man virkelig kan bruke sin fantasi og bygge nærmest det man måtte ønske. Takket være utrolig gode moddere så finnes det ufattelig mange objekter å velge mellom og som kan bygges opp i byen. Dette gjør også at spillet hele tiden byr på noe nytt og som igjen kan løfte spillingen noen hakk.
 

Spillet passer alle aldre og er et kreativt spill som jeg anbefaler.  
 

Her er altså episoden hvor jeg bygger opp et alpinanlegg for mine innbyggere i Snøbyn. 
 

#citiesskylines #colossalorder #paradoxinteractive #snøbyn #spillpappa #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top