FIFA 16 – Det ekke mulig dette her…

Noe av det jeg liker best som gamerpappa er og spille sammen med barna mine. Jeg elsker å spille sammen med dem selv om jeg mesteparten av tiden taper til gangs. Akkurat det gjør meg absolutt ingenting, for bare det å se at barna har det moro gleder meg mye. Mine barn er flinke gamere og hvor vi i familien har sunne grenser når det kommer til spilling. Det er så og si aldri noe bråk når det kommer til spillingen og hvor alle retter seg etter de grenser som vi voksne har satt.

Først må jeg si at jeg stort sett taper alle mine kamper i FIFA. Jeg suger big time i FIFA, men synes likevel at det er moro og spille. På lørdag spilte jeg en kamp mot datteren min og hun knuste meg godt og vant med 2-0. På søndag spilte vi en runde til og da klarte jeg noe som sjelden skjer. jeg vant og det på straffesparkkonkurranse. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg var skrekkelig heldig.

FIFA 16 er et godt spill som jeg og barna liker godt. Det spilles titt og ofte både av oss og venner av barna. FIFA 16 anbefales alle familier og hvor dere kan samles om skjermen uansett om du som mamma eller pappa ikke er flink, så vil du se gleden barna oppnår med å spille sammen med deg. 

Her er i alle fall et bevis på at jeg omsider klarte å vinne en kamp og det mot datteren min. Som dere hører, vi har det artig helt til siste slutt… og ja, jeg suger i FIFA…

#fifa16 #electronicarts #easports #familiespill #familieunderholdning #familyfun #familygame #fifa #soccergame #won #lovegaming #gamerdad #spillpappa #spillersunt #spill #game #fotballspill #goodgame #konsollgamer #consolegamer #gamersparadise #gaming4life #winning #youtuber #gammernsgamerkanal 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top