GIVEAWAY! Fete premier for den heldige!

Som gamer elsker jeg å spille. Som gamerdad eller spillpappa på norsk, er det å spille en terapi for meg. Jeg koser meg gløgg ihjel. Får tankene på noe helt annet når jeg spiller og flykter inn i min spillboble. Det er godt å ha en slik boble og hvor man kan spille stort sett det man ønsker. Som far til fire liker jeg også å spille sammen med barna mine noe som gir meg utrolig mye om det er FIFA 16 (taper alltid) eller Mario Kart 8 (som jeg vinner av og til). Bare det å se at barna koser seg gleder meg stort. 

Men over til at jeg selv elsker å spille. Jeg har også en Youtube-kanal og på denne kanalen presenterer jeg spill jeg liker godt å spille. Her finnes det alt fra kreative spill, skytespill, racingspill til spill jeg spiller sammen med barna mine. Jeg har et variert tilbud på kanalen min med mange spennende spill som jeg spiller. 

I tillegg til dette så elsker jeg å arrangere konkurranser og nylig passerte jeg 300 abonnenter på kanalen min og som takk kjørte jeg i gang en fet konkurranse hvor man kan vinne meget fete premier. Her kan man vinne en fet Battlefield 3: Back to Karkand musmatte fra Qpad, Godzilla notisbok og sist men ikke minst en råstilig Assassin’s Creed button

Om du abonnerer på kanalen min og liker videoen samt skriver i kommentarfeltet nedenfor, er du med i trekningen av disse fete premiene. 

Lykke til!

Premien er sponset av Qpad, Ubisoft og Warner Bros. Home Entertainment

#youtuber #youtubekanal #gammernsgamerkanal #contest #competition #konkurranse #lovegaming #gaming4life #gamerdad #spillpappa #win #vinn #gamersparadise #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “GIVEAWAY! Fete premier for den heldige!

  1. Abonnerer på kanalen din, digg at du legger ut om alle slags spill. For da kan jeg finne inspirasjon til spill både for meg og for barna

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top