Need for Speed – Nice, god start på en ny serie #1

Visste dere at jeg er stor fan av bilspill og spesielt Need for Speed-serien? Jupp, har faktisk spilt alle spillene i serien helt siden det første ble lansert i 1994 til DOS. Fra det spillet og frem til i dag er jeg stor fan av serien. Nå er et nytt spill ute og jeg har med det også startet en helt ny serie som jeg håper du blir å like. Her er i alle fall første episode. 
 

Liker du Need for Speed-serien og hvilket spill i serien er din favoritt?
 

#needforspeed #ea #ghostgames #spillpappa #youtuber #spill #game #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Need for Speed – Nice, god start på en ny serie #1

  1. Min favoritt er vel hot pursuit 2 sammen med underground 2. De nyere spillene har ikke vært så overveldende gode, enda kjipere er det med onlinekravet, noe EA egentlig burde ha lært å droppe etter Sim City fadesen et par år tilbake…

  2. kristoffer: Herlige spill i serien det ja Kristoffer 🙂 Litt enig med online-styret. Har faktisk skjedd at jeg har blitt kastet ut av spillet på grunn av problem med serverne og det er kjedelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top