YES! Nå er datoen for lanseringen av Dishonored 2 klar!


 

Er det et spill jeg virkelig gleder meg til så er det Dishonored 2. Det første spillet var en liten revolusjon og ga oss en herlig spillopplevelse som jeg knapt har opplevd før. Stemningen, grafikken, mulighetene og sist men ikke minst historien var noe av det beste jeg har opplevd i et spill. Da skjønner du sikkert godt at jeg gleder meg sykt til Dishonored 2 som er under utvikling av Arkane Studios med Bethesda Softworks
 

Om du er en av de som også venter på spillet, ja så regner jeg med at du også ivrer etter å plotte inn en dato i spillkalenderen din. Okei, jeg skal ikke dvele på det. Lanseringsdatoen for Dishonored 2 er satt til 11. november. Perfekt julespill med andre ord og ja, jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til spillet som utvikles til Playstation 4, Xbox One og PC. Selvsagt skal det spilles på PC når den tid kommer…
 

Den 12. juni, det vil si før årets E3-messe åpner dørene vil det vi få presentert gameplay fra spillet. visste du også at i dette spillet så påvirker valgene dine handlingens løp samt at du i dette spillet kan spille som kvinnelig hovedperson, nemlig Emily Kaldwin
 

I alle fall, nå er katten ut av sekken og vi vet datoen når Dishonored 2 lanseres. Det skal bli så sykt herlig. 
 

Flere som gleder seg? 
 

#dishonored2 #arkanestudio #bethesdasoftworks #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top