Jeg blir eid av mine barn…

Jeg har meg selv å takke for at barna mine har blitt flinke gamere og spesielt i spill som Mario Kart 8. Til tider blir jeg eid skikkelig og hvor de knuser meg godt og grundig. En runde som jeg nå har publisert på min Youtube-kanal, beviser jeg dette og hvor jeg nok en gang blir eid. Søren meg ikke enkelt dette her. Shit au, jeg koser meg godt med å spille sammen med barna som for meg betyr kvalitetstid.
 

Dessverre er foreldre alt for dårlige til å spille spill sammen med barna sine og hvor foreldre har lite peiling på hva barna deres driver fremfor skjermene sine. Om dere foreldre blir med og spiller spill, er jeg bra sikker på at dere vil få et mye bedre forhold til gamingen og hvor det også vil bli enklere å sette grenser for gamingen. Selv om dere taper, så heller se hvor mye det betyr for barna at du bryr deg og at du er med. De vil blomstre. Tro meg, jeg vet.
 

Har du hørt om foreldre som gjerne spiller sammen med sine barn eller har du foreldre som spiller sammen med deg?  Bør foreldre bli flinkere til å spille samme med barna?
 

#mariokart8 #nintendo #youtube #spillpappa #spill #gamer #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Jeg blir eid av mine barn…

  1. Jeg spiller med datteren min på 7 år. Foreløpig har vi kost oss mye med Sacred Gold, Titan quest, Rayman og sist, men ikke minst, Minecraft. Hun “arvet” min gamle pc da den hadde behov for oppgraderinger for å takle “voksenspill” som Witcher 3 o.l. Så istedenfor å oppgradere bygde jeg meg heller en ny. Nå sitter vi side om side og kooooser oss 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top