Bernts unboxing – Den feteste pakken ever…


 

*Sponset* 
 

Det er sjelden jeg får tårer i øynene når jeg åpner pakker som dukker opp hjemme hos meg, men inn i mellom skjer det. Nylig opplevde jeg dette og ja, nesten så tårene rant nedover i strie strømmer og jeg måtte konsentrere meg hardt for at det ikke skulle skje under opptaket.
 

Som mange av mine lesere vet så jobber jeg nå med et nytt spennende prosjekt som jeg har kalt GamingRIG’16. Som youtuber er det viktig for meg å kunne presentere gode let’s play/gameplay-videoer og for å få til dette kreves det også at man har utstyret til det. Jeg har gjennom flere år vært nøye på dette og derfor har jeg jobbet iherdig og hardt for å få det til. 
 

Å jobbe med det man gjør blir man ikke rik av og håper nok på at belønningen åpenbarer seg når man en dag har parkert tøflene for godt. Derfor er det også godt å kunne få en del støtte tilbake fra spillverden. 
 

Gaming er livet og gaming kommer til å være livet til meg så lenge jeg puster på denne jord. Med det som dukker opp vil jeg være trygg på at jeg fortsatt kan bidra til å underholde spillverden med mine krumspring og sørge for gode videoer i tiden fremover på min Youtube-kanal SpillPappa.
 

Prosjektet GamingRIG’16 vil etter planen være gjennomført innen midten av juni om alt går etter planen. Den tid den glede som jeg bruker å si det.
 

Klippet er tatt opp med Sony ActionCam HDR-AZ1
 

*Sponset innslag*

#berntsunboxing #spillpappa #youtuber #spill #gaming #gamer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top