Dishonored II – Sykt så bra det ser ut


 

I dag kan jeg be inn på noen helt duggfriske skjermbilder fra det kommende Dishonored II. Årsak til at jeg har litt fokus på dette spillet er på grunn av det foregående. Det var helt sykt og et spill jeg forgudet. Unikt, underholdende og hadde en stemning som knapt kan beskrives med ord. Dishonored er et av de beste spillene jeg har spilt i mitt gamerliv og det sier litt. 
 

er altså spill nummer to på tur og jeg kjenner spillhjertet mitt slår hardere og hardere for hver dag som går hvor vi nærmer oss en lansering. Det er som vanlig Arkane Studios som står bak og i dag har jeg noen godbiter og servere. For i dag har jeg mottatt noen meget lekre skjermbilder fra gjengen og disse vil jeg selvsagt at du også skal få se. 
 

Dishonored II skal etter planen lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC den 11. november og selv om det for mange går i sirupsfart så får vi som venter stort smøre oss med tålmodighet og heller nyte disse lekre skjermbildene fra spillet.
 

Gleder du deg til Dishonored II og spilte du det første spillet? Hva likte du best med det?
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

#dishonored2 #dishonored #arkanestudios #spill #gamer #gaming #game #skjermbilder

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top