Noe som virkelig får spillhjertet til å pumpe

Er det en spillserie som virkelig betyr noe for meg så er det definitivt Battlefield. Det hele startet med Battlefield 1942 og siden den gang har jeg vært som slave til denne populære serien. Okei, jeg var ikke så aktiv i onlinespillingen i Battlefield 1942, men da Battlefield 2 ble lansert så fikk pipen en annen låt. Det spillet er faktisk mitt første onlinespill som jeg ble med i og det sammen med klanen min Trønderbataljonen.
 

Men når det snakkes om Battlefield 1942 så kimer selvsagt også retroklokkene hos meg. Battlerfield 1942 var revolusjonerende da det ble lansert og et spill som fort samlet til seg en stor fanskare. Mange av mine venner som jeg spiller sammen med i dag startet også med Battlefield 1942 og som da hamret seg brutalt inn i spillhjertene. Nå ser vi tilbake på Battlefield 1942 med gode minner og hver gang vi ser noe på nettet som omhandler spillet så kvekker vi til. 
 

Alle Battlefield-fans har garantert fått med seg at Battlefield 1 er på tur og som vil bli lansert den 21. oktober til konsoll og PC. Annonseringstraileren til spillet var noe av det beste jeg har sett og satt med ståpels stort sett gjennom hele traileren. Jeg gleder meg så sykt til Battlefield 1 at jeg knapt kan få utdypt det. 
 

Her er et klipp som igjen fikk ståpelsen til å reise seg fra lilletåa og helt opp til hodet. Snakk om herlig lagd. 
 

Hva synes du? Stilig ja?
 

#battlefield1942 #battlefieldone #battlefield1 #dice #ea #electronicarts #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top