Tre ønsker på en gang, det går jo ikke…


 

Åhhh joooo da! Det går faktisk og spesielt når man er så heldig som det jeg er så gikk alle tre ønskene i oppfyllelse. For det første så er jeg i grunnen en liten Youtuber og har ikke så altfor mange abonnenter selv om kanalen min sanker inn noen interesserte hver dag. For det andre så kjenner jeg mange gamere og Youtubere ooog for det tredje er disse gamerne og Youtuberne så snille at de gjerne vil spille sammen med meg.
 

Nå lurer du sikkert godt på hvem jeg var så heldig å få spille sammen med. Den ene er veldig kjent Youtuber og kommer fra Trondheim. Han er ikke gamle knekten ennå, men har for lengst klart å få en stor fanskare som følger han på sin Youtube-kanal. Gameren og Youtuberen jeg tenker på er Nordavinden. En utrolig grei person som jeg har kjent en liten stund. Om du vil sjekke ut kanalen til Nordavinden så anbefaler jeg selvsagt det. 
 

Den andre som jeg var så heldig å få spille sammen med var Kasper. Ikke sikkert mange av dere kjenner han så godt, men når jeg nevner Skyvision Kasper Film Production så kan det hende det går opp noen lys. Kasper en utrolig flink med kameraet og filmer titt og ofte ting for blant andre Youtube-organisasjonen Nordic Screens. I tillegg får Kasper mange andre spennende oppdrag som da han filmet invasjonen av noen grønne skilpadder i Oslos gater i sammenheng med nye filmen om Teenage Mutant Hero Turtles som kommer på kino i disse tider.
 

Her var beskrivelsen av de to første ønskene. Så var det ønske nummer tre. Jo, det var å spille det herlige spillet Overwatch utviklet av Blizzard. Et spill som virkelig har tatt meg med storm og nå prøver jeg å spille så mye som mulig. Mange av mine venner har også fått tak i spillet og om du tar turen innom min Youtube-kanal vil du få se en del videoer med spillet og det er ikke umulig at det også kommer videoer hvor jeg spiller med kjente og ukjente Youtubere.
 

Da har jeg den gleden å kunne by på det aller første klippet hvor jeg spiller sammen med Nordavinden og Kasper. Det går ikke så bra den første runden, men neste video som legges opp om ikke lenge går bedre…
 

Spiller du Overwatch og hva liker du best med spillet?
 

#nordavinden #skyvisionkasperfilmproduction #youtubere #spillpappa #spill #gamer #gaming #game #overwatch #blizzard 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Tre ønsker på en gang, det går jo ikke…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top