Cities Skylines – Bygger opp en cargohub + bæsjer på leggen #14


 

Har lenge drømt om å få opp en cargohub for tog og godsbåter og endelig får jeg bygget det. Selvsagt må en planlegge godt hvordan det skal se ut og jeg er nøye med beliggenheten av cargohubben. Videre så prøver jeg å utvide sjøområdet ved havneanlegget, men det går ikke så bra. Plutselig dukker det opp en gedigen vegg like fremfor. Snakk om å bæsje på leggen…
 

Om det er en stund siden du har spilt spillet så har det kommet ut en mini-dlc med en gedigen fotballarena med animasjoner. Dette i sammenheng med at EM i fotball sparkes i gang i morgen. 
 

Cities Skylines er et herlig spill som jeg anbefaler alle som liker å være kreativ. 
 

Spiller du Cities Skylines og hva liker du best med spillet?
 

#spillpappa #youtuber #citiesskylines #spill #gamer #gaming #game #colossalorder

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top