Nyheter til store gullmedaljer!

Som dere vet så jobber jeg for Gamereactor og det har jeg gjort siden sommeren 2001. Da startet jeg som skribent og fikk etter hvert ansvaret for å skaffe premier til konkurranser. Jeg fikk etter hvert mye å gjøre og etter en stund ble jeg satt opp som assisterende webredaktør. I løpet av tiden som skribent ble det publisert over 16 000 tekster med mitt navn på og jeg skrev alt i fra nyheter til omtaler og artikler.

Jeg elsker å skrive og dette har jeg tatt med meg helt frem til i dag hvor jeg skriver for en rekke tidsskrift og medier. Selv om jeg ikke er skribent for Gamereactor lengre, så jobber jeg med å selge annonser samt for øyeblikket konkurranser. Når det gjelder nyheter på nettsiden vår så har en person ved navn Morten Bækkelund tatt over stafettpinnen og han servere masse spillnyheter i løpet av en dag, til og med helgene. Dette gjør Gamereactor faktisk til den nettsiden hvor det florerer flest spillnyheter på her i Norge. Jeg er stolt og det som en hane. For er det noe vi gamere liker så er det definitivt nyheter og da selvsagt fra spillverden.

Om du ikke ennå har tatt turen inn på Gamereactors nyhetsider, så kan jeg anbefale dette. Her blir du opplyst med det siste som har skjedd i spillverden samt litt til. I tillegg kan du også lese de siste anmeldelser, artikler, forhåndstitter samt masse annet.

Her er noen overskrifter på hva du kan lese om på Gamereactor i dag;

Massiv interesse for Battlefield 3

GRTV: Slik var messegulvet på E3!

Ingen Driver uten nett på PC

– Femårskonsoller tilhører fortiden

Føler du at du vil lese mer, så klikk deg inn på Gamereactor.

Hvor bruker du tiden på å lese om spill?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Nyheter til store gullmedaljer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top