Anbefaler Wii Fit Plus!

Nintendo gir deg her muligheten til å komme deg i form. Jeg skal være helt ærlig med deg og si at formen min er ikke av den aller beste sorten selv om jeg er med og trener fotball. Klart, det er min egen skyld at formen og kondisen ikke er på topp og nå har jeg ikke noen unnskyldning lengre. Med Wii Fit Plus surrende i Wii-en, vinduene skalket igjen og iført treningsklær, er jeg nå klar til å ta en økt med Wii Fit Plus. Selvsagt har jeg også balansebrettet slik at jeg får den fulle utnyttelsen av spillet. I starten må du legge inn alle data om deg selv og dessverre får du også vite hvordan kroppsholdningen er og ikke minst hvordan BMI-en (Bode Mass Index) din er. For min del var dette ikke så hyggelige data i og med at jeg ikke er av den slanke typen, men nå skulle pipen få en annen låt og jeg skal komme meg i bedre form. Kanskje ikke på et øyeblikk, for Rom ble ikke bygd på syv dager. Så jeg belaget meg på en måned med mange og tunge treningsøkter for å komme i form.

Wii Fit Plus er den perfekte treningspartneren og du finner over 69 forskjellige øvelser og denne gangen kan du også regulere og følge med kaloriinntaket og samt kalorimålet for dagen. Dette hjelper deg å passe på hvordan du ligger an i forhold til treningen du har startet på. Selv fant jeg ut at jeg måtte legge om kostholdet litt for å kunne nå de målene jeg hadde satt meg med blant annet en liten vektnedgang. Når du starter, bestemmer du deg for hvilken treningsform du vil gjennomføre og med over 69 forskjellige øvelser, kan du sette opp den treningen du selv ønsker på en enkel og genial måte. På kalenderplanen har du full kontroll. Her får du oppgitt alle treningene dine samt om du skulle finne på å hoppe over en trening. Gjennom dine uker med trening, kan du også følge med på BMI-en, kalorimålet via tall og grafer.

Med i spillet får du også en treningspartner og treningsrettleier som holder deg i ørene og kommer med gode råd og rette treningsmetoder. Etter å ha gjennomført en treningsøkt kjente jeg at dette hadde kroppen veldig godt av, men derimot dagen etter var det som om noen hadde rundjult meg. Man får vel lide for skjønnheten tenkte jeg tappert. Skal ærlig innrømme og si at Wii Fit Plus faktisk fungerer og om du er beinhard og klarer å gjennomføre treningsplanen din, så lover jeg deg faktisk at du vil klare å nå de målene du har satt deg både med BMI og kroppsbalanse. Alt blir bedre og for min sin del som hater å løpe langs landeveien, så var dette perfekt. Jeg blir i bedre form og har nå bitt tennene sammen for å gjennomføre måneder med trening. Herlig er det i alle fall. Alt i alt er dette en fin samling øvelser som har blitt enda bedre enn forrige versjon. Her finner du alt hva du trenger og når julen er over og ribben, julepølsene er fordøyd, ja så er det bare å krype til korset og trene av seg den oppsamlede maten som har lagt seg der du helst ikke vil ha den. God trening!

Masse øvelser, god kontroll på hvordan treningen går, du kommer i bedre form.

Man får lide for skjønnheten!

Trener du mye i løpet av uken eller blir det ikke så mye tid til det?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Anbefaler Wii Fit Plus!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top