Jeg elsker å være gamer spesielt når slike ting dukker opp!

Livet som gamer er herlig og spesielt når slike pakker dukker opp. For med det som er i pakken vil sørge for at spillopplevelsen som gamer havner opp i nye høyder. Det er jo det som er målet hele tiden, er det ikke? Oppleve spillene på nye og spennende måter er selvsagt målet.. Derfor kommer denne pakken til å bli flittig brukt spesielt for en som blant annet er stor fan av den sjangeren produktet støtter. 

En annen spennende ting som også er med i pakken, kommer til å bli brukt som premie på Youtube-kanalen min så der gjelder det også å holde øyne og ører oppe slik at man har muligheten til å delta i konkurransen om vinne denne premien. 

Her er klippet og som presenterer Bernts unboxing!

Sendt av Logitech

#berntsunboxing #gammernsgamerkanal #youtuber #youtube #gamer #pcgamer #pcgaming #gaming #spillpappa #gamerdad #sonyactioncam #gaming4life #gamersparadise #lovegaming 
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top