What? Quake Champions under utvikling av id Software

 


 

Må ærlig innrømme at jeg ikke så den der komme. Mulig jeg ikke har fulgt helt med i timen, men i går annonserte nemlig Bethesda Softworks sammen med id Software at de jobber med et helt nytt Quake-spill. For meg kom denne annonseringen som lyn i fra klar himmel. Hadde ikke forventet et nytt Quake for å si det slik.
 

I alle fall, Quake Champions som spillet heter er altså på tur og nedenfor kan du se en trailer som nettopp beviser dette og som ble presentert nå i forkant av den store E3-messen som går av stabelen i Los Angeles. Selv om dørene ikke åpnes før 14. juni, benytter mange seg av å presentere sine spill i forkant av messen.
 

Her er et sitat fra pressemeldingen vi mottok angående annonseringen;
In development at franchise-founding id Software, in conjunction with Saber Interactive, Quake Champions will deliver the mythos of the first Quake with the groundbreaking multiplayer mayhem of Quake III Arena. The game will also introduce a major new feature to the franchise ? Champions ? a roster of fierce warriors, each with unique attributes and abilities, which enable players to compete in their own distinctive style.

 

Med andre ord, dette ser unektelig spennende ut og jeg tipper mange Quake-fans nå hopper opp og ned av glede. 
 

Jubler du over et nytt Quake?
 

#idsoftware #bethesdasoftworks #e3 #quakechampions #gamer #spill #gaming #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top