Da Tweekaz til Gigacon


 

Min venn Renato Mahmutagic har vært aktiv i spill-Norge i mange år og er det noe han liker så er det å arrangere spillevents (lik meg). Han er engasjert og utrolig flink til å inspirere andre om det er å arrangere eller delta. Dette liker jeg svært godt og hvor filosofien til Renato igjen er lik min. Goodies for gamers og hvor de får unike opplevelser fra spillverden.
 

Et av arrangementene jeg synes ser meget spennende ut er Gigacon – Oslo Games Week som går av stabelen 30. september til 3. oktober. Her får man alt hva man kan begjære og litt til. LAN, cosplay, sceneunderholdning, konkurranser, compoer og masse annet snacks. Renato har jobbet iherdig med å spikre et godt opplegg og om man kommer til Gigacon så får man oppleve mye heftig vi gamere setter pris på.
 

Jeg var innom sceneunderholdning og gjengen i Gigacon har nå fått spikret de meget populære Da Tweekaz og som dukker opp under eventet. Datoen du skal markere inn i kalenderen her er 2. oktober. Da Tweekaz er veldig kjent for sin fist pumping musikk som får den beste til å hoppe opp og ned. Gruppa består av Kenth Kvien og Marcus Nordli vil altså ta turen til Gigacon. 

 

Videre fremover er jeg spent på hva Renato & co kommer med og det er slettes ikke umulig at jeg kanskje dukker opp med ett eller annet. Dialogen er i alle fall i gang så får vi se hva vi ender med. Kanskje kommer foredragsholderen og youtuberen SpillPappa? Slettes ikke umulig om vi kommer frem til noe spennende sammen. På et arrangement som Gigacon er det ypperlig å kunne komme og fortelle skeptiske foreldre om at spill virkelig er sunt for barn, unge og godt voksne som meg. Spill blir stadig mer og mer populært og nå er det snart ikke en sjel som kan si at de ikke spiller i en eller annen form. 
 

Om du ikke har noe å gjøre 30. september til 3. oktober så bør du definitivt vurdere Gigacon og det dette herlige arrangementet har å by på. Synes du dette ser interessant og skal du delta på årets Gigacon?
 

eNgipOvpdv0

#datweekaz #gigacon #dataparty #cosplay #event #spill #gamer #gaming #game #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top