SpillPappa spiller CS:GO med Roffa & Flanderos #1 – Blir eid!


 

Samarbeid med andre youtubere er noe jeg liker svært godt og den siste tiden har jeg spilt en del med Misbetta, The PaxianCortez, The Ripper, Nordavinden, Cervus Gaming og sist men ikke minst en av Norges beste cosplayere, Christina Erring Bårdsen. Jeg elsker å spille sammen med noen og det tar spillingen til helt nye høyder. Derfor er jeg også veldig glad for å få denne muligheten.
 

Videre jobber jeg med en skikkelig stjernecollab med andre youtubere og hvor Truls, Nordavinden, Henwick, Christina og meg skal spille sammen. Det blir heftig det og ser virkelig frem til den opplevelsen. 
 

I denne episoden dere kan se nedenfor at jeg spiller sammen med youtuberne Roffa & Flanderos (sjekk og abonnere på kanalen deres da vel) og jeg koser meg skikkelig godt selv om jeg blir eid og spesielt Arnt var en hard nøtt å slå. Jeg suger big time i CS:GO, men det driter jeg, bare jeg har det moro. Det er det viktigste for meg. Jeg koser meg godt i selskapet med Roffa & Flanderos og synes det er råmoro og spille sammen med de.
 

PS! Gjerne sjekk ut kanalene til de jeg har nevnt her i dette innlegget. Gjengen har veldig mye bra å by på.
 

Her er episoden og som beviser at jeg slettes ikke er god i CS, men trening gjør mester håper jeg…
 

#roffa&flanderos #youtubere #spillpappa #youtuber #gaming #spill #collab #gamer #games #csgo #   

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top