Nighthawk X4S NiP EDITION – gaming i proffklassen


 

*Sponset*

Å være gamer for tiden er søren meg herlig. Spesielt nå som høsten nærmer seg og hvor det ene fete spillet etter det andre dukker opp. Selv har jeg mange spill som jeg venter på og et av spillene er blant annet Battlefield 1, men det er ikke bare spill som sørger for at vi gamere har noe å se frem til. Nylig lanserte NETGEAR en helt ny router som virkelig setter gaming i fokus. Gaming for alle i proffklassen lover NETGEAR med deres Nighthawk X4S NiP Edition (R7800) og ja, med dette produktet får du alt du kan begjære og mer til.


 

I denne episoden får du se meg pakke opp dette fete produktet og som igjen sørger for skikkelig ståpels for å si det mildt. Nå gleder jeg meg stort til å prøve ut denne trådløse routeren fra NETGEAR og som vil ta spillopplevelsen min til nye høyder. Når jeg nå etterhvert får flyttet og kommet meg til et nytt sted, så skal det testes og ja, jeg har både laptops, nettbrett, spillkonsoller, mobiltelefoner og trådløse spillkonsoller som trenger et godt trådløs nett.



 

Om du ønsker å vite mer om dette produktet så finner du mer info om det her; Nighthawk X4S NiP Edition (R7800)

Bruker du trådløs nett til gaming din eller er du tilkoblet med ledning? 
 

#netgear #nighthawkx4snipeditionr7800 #unboxing #spillpappa #youtuber #gamer #gmaing #spill #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top