SpillPappa unboxer SteelSeries Apex M500


 

*Sponset produkt*

Å være gamer er noe av det beste som finnes og spesielt når det dukker opp så mye spennende hele tiden. Ikke noe annet enn å si at vi har en snill postmann. Forleden dag dukket det opp en pakke og i pakken som du nedenfor kan se unboxingen av ligger det er flunkende nytt gaming tastatur fra SteelSeries
 

SteelSeries er en produsent som jeg har kjent i mange, mange år og har testet mye spennende fra dem. Faktisk har SteelSeries vært sponsor for klanen min Trønderbataljonen i sin tid og hvor vi alle spilte med SteelSeries produkter på et tidspunkt.
 

har et nytt gaming tastatur altså tatt veien innom mitt lille nåværende kontor. Tastaturet heter Apex M500 og er et mekanisk tastatur med røde switcher. I tillegg lover SteelSeries at man skal kunne trykke over 50 millioner ganger på tastene noe som er sykt mye. Gaming tastaturet har også et blått lys under tastene. Det var flere ting jeg merket meg under unboxingen, men dette skal jeg ikke skrive her og vil heller at du skal se videoen for å finne det ut.
 

Her er mer info om tastaturet:
«Apex M500 er min nye favoritt. Det er solid som en stridsvogn, og det viderefører samtidig kvaliteten fra 6Gv2 ? det mekaniske tastaturet som jeg har brukt de siste årene» forteller Kurtis “Aui_2000” Ling, Carry for Evil Geniuses Dota 2-teamet. Han utdyper: «Det oppfyller alle kravene de fleste spillere har til kvalitet og kontroll. Jeg tror Apex M500 er et tastatur som vil bli brukt på profesjonelt nivå i lang, lang tid.»

 

Cherry MX Red-bryter;
Apex M500 benytter Cherry MX Red ? verdens mest populære brytere til mekaniske gaming-tastaturer. Tar du gaming seriøst, er du nødt til å kunne stole på utstyret. Med Cherrys enestående kombinasjon av nøyaktighet og stabilitet, samt holdbarhet, hvor det gis garanti for at bryterne skal tåle 50 millioner tastetrykk, er det ikke rart at Cherry MX Red-bryterne fortsatt er førstevalget blant gamere over hele verden.

 

SteelSeries Engine;
Hva hjelper det med krefter, hvis du ikke har full kontroll over dem? Med SteelSeries sin anerkjente programvare har gamere full frihet til å programmere unike tastekombinasjoner, avanserte makroer og konfigurere automatisk aktivering av profil for spillet som startes. Med individuell bakbelysning for alle tastene og et ubegrenset antall profiler er mulighetene for personlig tilpasning bokstavelig talt endeløse.

 

Styr på ledningen ? og spøkelsene;
I kampens hete er der ikke rom for problemer med utstyret, og SteelSeries Apex M500 overlater ikke noe til tilfeldighetene. Det er tre kanaler til ledningsføring på undersiden, som sørger for at ledningen ikke kommer i veien, uansett hvor den skal føres. Og med individuell registrering av alle de 105 tastene, selv hvis du trykker på dem samtidig (n-key rollover), er Apex M500 bygget for 100 % kontroll og 100 % Anti-Ghosting.

 

Med andre ord, gaming tastaturet ser meget lovende ut og jeg gleder meg sykt til å spille med det. 
 

Føler du deg fristet av dette, så kan faktisk produktet kjøpes HER.
 

Har du spilt med et SteelSeries produkt før? Hva er ditt favorittmerke når det kommer til slike produkter?
 

#steelseriesapexm500 #steelseries #unboxing #spillpappa #youtuber #spill #gaming #games #game #gamer #hardware #gamingtastatur

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top