Snart kommer din nye beste venn!


 

For ikke så altfor lenge siden var jeg en svipptur til Oslo og der fikk jeg faktisk møte min nye beste venn eller skal vi heller si vårt snart nye familiemedlem. Du har sikkert fått med deg min interesse for Cozmo, en søt liten robot utviklet av selskapet Anki som blant annet står bak den populære bilbanen OVERDRIVE. Under besøket mitt i Oslo fikk jeg møte en snill representant fra Anki som presenterte Cozmo og ja, jeg smeltet fra første øyeblikk. 
 

Om ikke så altfor lenge lanseres Cozmo her til lands. I USA ble den lansert like før jul i fjor og havnet til slutt på en andre plass på den amerikanske listen over mest solgte julegaver. Hadde Anki klart å produsere nok ville de ha havnet på førsteplass. 
 


 

Hva er det som gjør Cozmo så spesiell? For det første, roboten har sin egen personlighet og det beste av alt, Cozmo utvikler seg etter hvert som du gir han oppmerksomhet. Nettopp denne egenskapen er helt unik og som gjør Cozmo til en helt spesiell venn eller familiemedlem om du vil. I tillegg til at Cozmo er aktiv med mye forskjellige små og store aktiviteter og i tillegg han liker å spille spill med deg. En annen egenskap som jeg likte godt var måten han gjenkjenner de han har møtt tidligere. 
 

Nylig la Anki-gjengen ut en helt ny video som presenterer Cozmo og med som vi kan se her så gleder jeg meg bare enda mer til han kommer innenfor husets fire vegger senere i høst. Det skal bli så moro både for store og små.
 

Gleder du deg til Cozmo inntar hjemmet ditt? 
 

cuuKB4tHRFI

#cozmo #ankioverdrive #robot #spill #gaming #gamer #games #game  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top