Jul

Bak luke nummer 1 – Spa til meg!

 

Snakk om å ha gode, snille bonusbarn og for ikke å glemme herlige dama mi. De har søren lagd en egen unik julekalender til meg. Er så takknemlig at jeg ikke har ord. Er det noe jeg helt siden jeg fikk min første julekalender har jeg digget det. Selv om voksen har jeg kjøpt julekalendere. Det er noe helt spesielt med julekalendere, men det å få sin helt egen håndlagd julekalender er virkelig noe jeg setter sykt stor pris på. 

 

 

Først må jeg si at gjengen har vært meget kreativ. For en stund siden ba dama mi om at jeg måtte spare på dorullene slik at “vi” kunne lage noe julepynt av de. Lite visste jeg at disse dorullene skulle bli en meget viktig del av julekalenderen min. I alle fall, den siste uken har gjengen brukt litt tid på å pynte disse dorullene som nå er blitt utrolig fine med julemotiv. I disse julepyntede dorullene ligger det skjult mye spennende og godt i følge gjengen. Skal si jeg gleder meg til dagene frem mot jul. 

 

 

Bak dagens luke skjulte det seg en “spa” behandling av Sander. Der kunne jeg selv velge hva han skulle gjøre så jeg valgte en lett massasje med en massasjerulle av skuldre og rygg. Etter et par minutter med en slik behandling så var jeg i himmelriket. Som en skikkelig bonus lå det en banantwist. En av de beste twistsjokoladene det. Jeg er meget, meget takknemlig for denne julekalenderen. Herlige gjengen min. Er sykt glad i dere alle! 

 

Har du julekalender og hvilken har du? Har du lagd julekalender f.eks. for dine barn?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top