Lykkelige vinnere av SureFire-produkter på Comic Con!

 

Nå er det snart en uke siden dørene ble åpnet på Comic Con i Kistamässan i Stockholm. Tiden flakser fort av gårde og nå planlegges nok et gamingevent, nemlig DreamHack Winter, men det kommer jeg ved en senere anledning tilbake til. 

 

 

Som seg hør og bør på events, kjører vi selvsagt i gang en rekke konkurranser og giveaways. Noe av det beste jeg vet er nettopp det. Se lykkelige vinnere motta premier er noe av det beste som finnes. Gleden til vinnerne er magisk uansett alder. 

 

 

På Comic Con ble det kjørt fire store aktiviteter hver dag. To konkurranser og to giveaways. Det ville også si at gjennom disse dagene Comic Con hadde åpne dører ble det delt ut masse premier fra SureFire. Her kunne man vinne alt fra musmatter, headsets, tastaturer, headset stands, t.skjorter, capser pluss masse annet som ble delt ut. 

 

 

Team ProPain og SureFire sørget for at det ikke var noe å si på underholdningen dagene Comic Con pågikk. Derfor er det også en glede å kunne presentere noen av de heldige som fikk med seg fete SureFire-produkter hjem. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top