Comic Con 2022 – En stor suksess for SureFire og Team ProPain!

 

Først og fremst må jeg starte opp med å rette en stor gedigen takk til mine venner i det svenske communitiet Team ProPain. Uten dem hadde ikke Comic Con 2022 blitt slik det ble. For et engasjement! For en ståpåvilje og for en gjeng! 

 

 

Gjennom flere måneder har det blitt planlagt at SureFire sammen med Team ProPain skulle ha en stand på Comic Con i Kistamässan i Stockholm. Undertegnede hadde sett for seg hvordan skulle bli med lys, bord og alt som hørte til. Som mange av dere vet er det ikke alltid like lett å få ting til å bli som man har planlagt. Med en gjeng som Team ProPain så gikk dette som en drøm og alt ble så og si slik jeg hadde drømt om.

 

 

Altså, nå er Comic Con 2022 over for denne gang og selv er jeg i lykkerus over det jeg har fått opplevd. Vår stand ble kåret som den nest beste med mest liv og røre pluss utseende. Før oss kom HBO med House of the Dragon. Videre synes jeg at Nintendo hadde en fet stand hvor man kunne spille Nintendos populære spill og hvor det også samlet seg mye folk i rundt. 

 

 

Tenk det, SureFire og Team ProPain’s stand ble av så og si alle sagt for å være den nest beste standen noe som gjør meg sykt stolt. Gjennom alle dager hadde vi minst fire aktiviteter som trakk flere hundre besøkende og deltakere. Selvsagt var nok noe av grunnen at man kunne vinne fete produkter fra SureFire, men også at vi klarte å skape mye liv og røre under hele arrangementet. 

 

 

Som om ikke det var nok, vi fikk også besøk at Graham MacTavish som er en av de mest kjente skuespillerne i House of the Dragon, men han er også kjent fra TV-serier som Outlander, Dwalin i The Hobbit-filmtrilogien samt en rekke andre TV-serier og filmer. 

 

 

På vår stand fikk også besøkende prøvd ut en rekke produkter fra SureFire’s sortiment og absolutt alle ble overrasket over pris kontra kvalitet. I disse tider hvor prisene er blitt skyhøye på alt, så er det godt å kunne vite at SureFire’s produkter holder lav pris i tillegg til gir sykt god kvalitet. 

 

 

Nå ser vi fremover mot DreamHack Winter hvor SureFire og Team ProPain blir å finne med aktiviteter, giveaways pluss annet spennende. Vi gleder oss til å lage liv og røre på DreamHack og underholde på beste vis. 

 

 

Tusen hjertelig takk til alle som besøkte SureFire og Team ProPain’s stand på Comic Con 2022 i Kistamässan i Stockholm. Vi jobber allerede med planer for Comic Con 2023 og ti års jubileet til Comic Con Stockholm. Dette skal bli magisk rett og slett!

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top