POKÉMON Detective Pikachu filminspirerte samlekort på tur!

 

Gjett å bli tatt litt på senga! Skal gjerne innrømme å si at jeg ikke visste om dette her. Visste du at en Pokemon-film er på tur? Det er mye jeg får med meg, men akkurat denne biten har jommen meg gått meg hus forbi. Jo da, filmen har premiere den 10. mai på kinoer rundt omkring i verden. Å si at Pokemon ikke er populært er å banne i kirka. Pokemon er råpopulært og spesielt på Nintendo Switch har denne lille søte karakteren fått en ny oppsving. 

 

I samsvar med kinopremieren til Pokemon Detective Pikachu lanseres snart en skokk med samlekort basert på filmen og disse kortene kommer ut for salg den 29. mars og her finner du alle de kjente karakteren fra filmen. Byttekort er også noe som er populært og det finnes mange serier å samle på og spille med. 

 

I korthaugen du kan samle på finner du blant andre: 

• Arcanine
• Bulbasaur
• Charizard
• Charmander
• Detective Pikachu
• Ditto
• Greninja
• Lickitung
• Ludicolo
• Machamp
• Magikarp
• Mewtwo
• Mewtwo-GX
• Morelull
• Slaking
• Snubbull
Her kan du se mange kjente og hvor alle disse har forskjellige egenskaper du kan spille med. 
I starten vil det finnes 18 kort å samle på, men på Pokemon.com vil det bli avslørt kampanjekort. Det vil si med disse kampanjekortene vil bli mer enn 25 kort fra filmen noe som gir det godt grunnlag å spille med. 
Her er en trailer fra filmen som har premiere den 10. mai på kinoer rundt omkring i verden og ja, den ser da bra ut. 
Har du noen gang samlet på Pokemonkort og i så fall hvor mange hadde du eller samler du fortsatt?  
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top