Funko med sterke kvinner fra Captain Marvel!

 

Er det noe vi mennesker har en tendens til å få så er det samlemani. Selv samler jeg på frimerker og har vel rundt 30 000 frimerker i titalls album pluss dusinvis av førstedagsbrev med unike frimerker. Tidligere har jeg samlet på mynter, klistremerker, glansbilder, lekebiler, plastsoldater, cowboy og indianere i plast, spillblader, Donald-blader, pocketbøker pluss masse annet og var vel en periode jeg samlet på alt mulig rart. 

 

Når man blir voksen så ser man at man ikke kan samle på så mye på grunn av plass og sist men ikke minst det blir fort rot om man samler på alt mulig “skrammel”. Er det en ting jeg har fått litt sansen for så er det Pop!-figurer fra Funko og nå kommer det en spennende serie Funke-figurer som jeg sikler etter.  

 

 

Det er ikke lenge til den nye Marvel-filmen kommer på kino. Captain Marvel har snart premiere, og Funko teller med spenning ned til den store dagen. I forbindelse med nedtellingen vil fremragende kvinner bli hyllet og feiret med brask og bram på sosiale medier. Bilder av imponerende kvinner, levendegjort gjennom samleobjektene «Pop! Vinyls» fra Funko, vil bli delt under emneknaggen #FunkoWomenOfPower.

 

Apropos betydningsfulle kvinner har Carol Danvers (Captain Marvel) etter alt å dømme en like unik personlighet som de andre kjente Marvel-karakterene Tony Stark (Iron Man), Steve Rogers (Captain America) og Peter Quill (Star-Lord). Derfor forventer vi å se en kul og handlekraftig superheltinne som ikke er redd for ta opp kampen når det trengs. Trailerne avslører ikke mye om personligheten hennes, men vi får vite noe om superkreftene hun besitter, og vi får noen hint om hennes egentlige identitet.

 

 

Ved siden av å følge med på sterke kvinner frem mot premieren på den nye Marvel-filmen via emneknaggen #FunkoWomenOfPower, kan du skaffe deg Captain Marvel som Pop! Vinyls-figur i forskjellige antrekk, og også sikre deg noen av de andre karakterene fra filmatiseringen. Captain Marvel er uten tvil en juvel i enhver fansamling, og hun kan selvfølgelig stå side om side med f.eks. Hulk, Black Panther, Thor og Spider-Man. Enhver superheltsamling bør inkludere heltinner, og Captain Marvel-figuren er et naturlig tilskudd til samlingen din.

 

Har du lyst til å dele bilder av de kuleste Pop! Vinyls-kvinnene? Funko oppfordrer deg til å dele bilder ved å bruke #FunkoWomenOfPower-emneknaggen. Ved hjelp av emneknaggen kan du, i tillegg til å dele dine egne bilder, også se bildene til andre som ønsker å feire de sterke kvinnerollene. La oss hylle kvinner fra film, serier, dataspill osv. sammen – en kul superheltinne er på vei, og vi venter i spenning på den nye filmen.

 

 

Hver dag bringer Funko populærkultur til mennesker over hele verden. Produktene hjelper fans å uttrykke seg gjennom yndlingskarakterene, øyeblikk og historier fra diverse fandoms. Med over 1100 forskjellige lisenser er Funko ledende innenfor sitt felt, og Marvel-lisensen er en av de største. Derfor finnes det et mangfold av Funko-produkter fra Marvels univers, ofte i flere forskjellige utgaver. Her finnes det noe for enhver smak, uansett om du er fan av Loke, Groot, Antman eller Thanos.

 

Da er det bare å stålsette seg for flere figurer i samlingen og gud som jeg gleder meg til det. Må rydde litt også for å få plass til flere figurer så litt må gjøres før en får gjort klart for nye tilskudd i samlingen.

 

 

Samler du på Pop-figurer fra Funko? Selv har jeg noen nå og flere skal det bli i tiden fremover noe jeg gleder meg stort til å presentere. Er forresten på TikTok og kommer etter hvert å legge ut litt forskjellige der i tiden fremover. Stay tuned for more! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top