Populært med førjulsgaming med SureFire og Elkjøp!

Bildet tatt av Kenneth Rostad

Forleden lørdag var jeg, min datter pluss en godt kjent norsk TikToker, Rostad89 og Rostad89 Gaming på Steinkjer for å arrangere førjulsgaming med SureFire og Elkjøp. Først må jeg berømme Amfi og Elkjøp for god promotering av eventet på forkant. I så og si alle deres kanaler ble det annonsert vårt koselige arrangement.

 

Selv om kulden til gangs hadde slått seg til ro med tosifret temperatur på minussiden, så strømmet folk til Amfi Steinkjer. Det er jo tross alt kun få dager igjen til jul og mye som skal handles både av mat, gaver med mer. Dette merket selvsagt også Elkjøp samt resten av butikkene på Amfi Steinkjer. Selv om det var rolig de to første timene etter åpning, så smalt det etter hvert og var rimelig bra trykk nesten helt frem til stengetid.

 

Bildet tatt av Kenneth Rostad

Som vanlig hadde undertegnede organisert en rekke aktiviteter for dagen. Her var det lagt opp til en stor FIFA 23 turnering, Mario Kart 8 Deluxe konkurranse, Quiz pluss selvsagt giveaway annenhver time. Alt dette sørget for at alle som kom innom fikk en god porsjon gamingunderholdning med SureFire og Elkjøp.

 

Av premier kunne man vinne alt fra gamingmuser, tastaturer, headset, headsetstands, musmatter, laptop stands pluss masse annet. Elkjøp hadde for anledningen stilt opp med gavekort pålydende 500 NOK til vinnere.

 

 

Det mest populære denne dagen ble uten tvil vår giveaway som ble kjørt annenhver time pluss quizen. På sistnevnte fikk de som ville bryne seg på spørsmål om Elkjøp, Amfi og selvsagt SureFire. Her var alle hjelpemiddel lov.

 

På våre giveaways samlet det seg mange hundre deltakere i løpet av dagen. Her fikk produktene mange nye eiere og selvsagt, stemningen var stor. Under disse timene undertegnende stod på stand fikk jeg også spørsmål om konsollkjøp og PC kjøp for barn og unge. I tillegg til at jeg med min erfaring med foredraget mitt Spill er sunt fikk spørsmål rundt gaming for barn.

 

 

Vi fikk mange gode tilbakemeldinger på gamingeventet av de som kom innom samt hvor både store manager og senterleder syntes dette var et bra opplegg. Slikt varmer selvsagt meg og er veldig takknemlig for all hjelp jeg fikk fra min datter pluss TikTok-vennen min som tok turen innom. En annen ting, vi fikk mange spørsmål om hvor man kunne kjøpe produktene og det sier litt over etterspørselen. Lover godt dette her!

 

For å oppsummere det hele, så kan vi ikke si annet enn at førjulsgaming med SureFire og Elkjøp ble et populært tiltak og hvor flere spurte om når neste event skulle skje. Dette sier litt at slike aktiviteter er populært og det synes jeg er moro.

 

Nå er det bare å se fremover mot 2023 og aktiviteter med SureFire i fokus. Jeg ser frem til den kommende tiden og om ikke så altfor lenge kommer produktene til å finne veien ut i fysiske butikker noe utrolig mange har savnet hittil.

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top