Mikke Mus Klubbhus Kake!

Jeg har lovt dere kakeblogger og her kommer en til blogg hvor jeg presenterer kaker madammen min har lagt. Denne gangen kan dere se en Mikke Mus Klubb Hus kake hun lagde for et par år tilbake. Kaken ble ganske stor og ble veldig populær både for både ung som gammel. Som vanlig smakte kaken nydelig og den fikk føtter å gå på.

Hva synes dere om kaken? Bruker dere å få spesielle kaker?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Mikke Mus Klubbhus Kake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top