Rosenborg + Manschester United è lagan min…

Jepp, jeg er og blir fan av Rosenborg Ballklubb (RBK) og unner troillgutan alt gått, men dessverre har det startet litt trått denne sesongen. Laget mitt ligger midt på tabellen og tapte de første kampene. Heldigvis ser det ut til at det har snudd litt og hvor RBK har vunnet de siste kampene.

mandag 16. mai skal Silje sammen med tanten min May Britt på Lerkendal og hun gleder seg som bare det. Selv er jeg spent på hvordan det går med RBK på mandag og håper inderlig at de vinner.

Her ser dere Silje som får en autograf av Simen Wangberg under fjorårets NTE-Cup.

I dag ble Manchester United nok en gang seriemester og jeg jubler som bare det. Tenk dette har skjedd hele 19 ganger og en gang mer en erkerivalen Liverpool.

Hvilket fotballag heier du på i Norge og i England?

Her er forresten en låt jeg har hørt mange, mange, mange ganger og hva synes du om låta?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Rosenborg + Manschester United è lagan min…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top