Ikke røyk mens du spiller!

Dette er i alle fall budskapet fra Apple og spesielt om du må sende inn maskinen din på reparasjon. For i USA opplevde nemlig to personer som hadde røyket ikke fikk fikset maskinene sine hos Apple. Årsaken var de skadelige stoffene som finnes i røyk som nikotin, tjære eller tobakksrøyk og Apple svarte på sin side at de ikke ville la sine ansatte bli utsatt for helserisiko. Dette på grunn av skadelige stoffer og med det dekker ikke garantien skadene.

Tenk det, først må røykere holde seg ute på offentlige steder, så koster det en liten formue for en sigarettpakke, så blir røykere hele tiden påminnet hvor skadelig det er å innta røyk og ikke nok med, røykere får ikke fikset sine MAC-maskiner hos Apple.

Er det hardt å være en røyker i dag eller er det slik det bør være når noen “forurenser” omgivelsene sine?

Selv har jeg aldri smakt røyk (eller snus) og vil aldri gjøre det heller!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Ikke røyk mens du spiller!

  1. De kan begynne med snus hvis de er avhengig av tobakk :)) Bedre på de fleste måter, spesielt med tanke på at det ikke er så irriterende for andre…

  2. ja lett å si…..for en som har vært røyker i over ti år e d ikke bare å stumpe røyken. kreve kanskje litt meir enn som så? ja, trur nok d.
    no så e d slik at e hold me t røyking ute. samma kor kaldt d e…så røyke e aldri inne. så der føle e me trygg ihvertfall. no har ikke e mac men likevel. hørtes heilt på tryne ut spør du me 0.0

  3. Har vært borti både snus og røyk. I henhold til røyken har bare skjedd på fylla en veldig liten periode, men jeg tok til meg at det å både snuse og røyke ikke var noen sjakktrekk. Jeg bruker dog ikke mac, ei heller noen andre apple-produkter for den saks skyld.
    Når det kommer til snusen så har jeg begynt å trappe ned på den. Har jo ikke snusa så lenge at det gjør noe særskilt for andre snusere å høre på det jeg har å si, men anyways. I august/september vil/ville det ha blitt/blir det ett år. Som sagt prøver jeg nå å trappe ned på denne nikotinfella også. Før gikk det vel fort opp i mot 15 om dagen (på fylla vel å merke), mens nå går det i maks 3 (fortsatt det er fylla-situasjonen det er snakk om), mens jeg i edru ikke tar snus i det hele tatt! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top