Ouchhh! Hva gjør man ikke for å vinne!

Under årets BondeLAN arrangerte crewet en rekke compoer og konkurranser. Selv var jeg delaktig i et par som ble kjørt fra scenen fredagskvelden. Det ble delt ut mange stilige premier og en av scenekonkurransene hadde fått navnet “Bjelleklang” . Den konkurransen krevde at den “gutten” som deltok hadde en “pung” ehhh, nerver av stål og som tålte et visst trykk. Å delta på denne konkurransen er selvsagt frivillig og man kan når som helst trekke seg. Målet er heller ikke å skade noen og det skjedde heller ikke under denne konkurransen. Faktisk er det verre å sykle for så å falle ned på stangen som gutt en dette noe jeg selv har mang en gang smertelig erfart. 



Sporty
som gutten var, stilte han opp og fikk prøvd ut både nervene og psyken. Premien var nemlig satt veldig høyt opp og var en Kingston HyperX SSD 120GB. Vi spurte deltakeren mange ganger om han ville være med og det underveis også og noe han selvsagt ville med tanke på premien. 

Videre fikk vi opp tre jenter som hver fikk tre golfballer de skulle kaste på gutten som lå på gulvet med bind for øynene. Det er ikke enkelt å treffe og om gutten hadde vært heldig, så kunne alle ha bommet. Dessverre for han gikk det ikke slik og noen treff under beltestedet ble det.

Denne konkurransen får vel være BondeLANs svar på Jackass eller Dirty Sanchez og hvor man biter tenna sammen og håper på det beste.

For noen år tilbake var jeg selv med i en konkurranse som het “Nutball” og den gikk ut på at man skulle sikte godt under beltestedet og den som ga seg var ute av konkurransen. Jeg klarte å slå ut en deltaker før jeg selv ble slått grundig ut av en med mye større smertegrense enn meg. 

Ville du som gutt ha deltatt på noe slikt? Selv tror jeg faktisk det og spesielt når det har stått om en SSD til høy verdi. 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top