Nytt Sim City 5 klipp!

For meg er det kommende Sim City 5 en stor tittel som jeg venter noe enormt på. Jeg har helt siden det første Sim City spillet vært slave til serien og har brukt på hundrevis av timer med å bygge den ene metropolen etter den andre. Perfeksjonert byggingen, sørget for at mine innbyggere har hatt det fint. For i spill som Sim City er balanse et meget viktig nøkkelord og hvor en feilinvestering kan føre til ruin og konkurs. Derfor må alle valg oppveies grundig før man tar steget og bygger et nytt universitet eller oppgradere kollektivtrafikken med flere titall millioner kroner. 

I dag kan jeg presentere et nytt klipp fra det kommende Sim City 5 og i dette klippet får vi se hvordan man bruker vannet på best mulig måte. For om du bygger vanntårnet for tett inntil industrien, så blir vannet som sendes ut til innbyggerne forurenset og de stakkars folkene blir dårlige som igjen sørger for at de ikke jobber og du taper penger. Derfor er det viktig å bygge fornuftig og sørge for at du har rene resurser til rådighet til enhver tid slik at befolkningen din gjør en god jobb og gir deg penger i kassa. 

Gleder du deg til Sim City 5 eller er det andre spill som frister mer. Har du spilt andre Sim City spill og hvilke av spillene synes du var best? Selv likte jeg Sim City 4 og Rush Hour veldig godt.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top