Små tårer triller nedover kinnene…

Etter å ha fått med meg teksten og hørt låten Ronan med Taylor Swift, så triller små tårer nedover kinnene mine. Klumpen i halsen er stor og kjenner jeg er på kanten til å hulke. Snakk om nydelig låt og tekst. Jeg kjenner mange som på en eller annen måte har opplevd kreft både på godt og vondt. Noen blir helt friske etter å ha fått konstatert kreft, mens andre går det ikke så bra med. Mamma døde av blodkreft for en god del år siden og skal ærlig innrømme at teksten fikk meg til å tenke på mamma. At en låt skal få meg så vippet av pinnen hadde jeg ikke trodd, men sånn er det og slik er jeg…

Om du ikke har hørt låten og sett teksten, så kan du det nedenfor. 

Har du på en eller annen måte opplevd kreft på nært hold eller kjenner noen som har har/hatt det? Hva synes du om låten? Blir du påvirket like lett påvirket av å høre/se på ting og tang som omhandler f.eks opplevelser du selv har vært vitne til? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Små tårer triller nedover kinnene…

  1. Har det luskende rundt i nær familie for tiden men får ikke snakke om det 🙂 Bare håper det går rett vei selv om ja hm 🙂
    Kjenner mange mange som har måttet gi tapt, som bestefar som og fikk det i blodet.. gode gode bestefar som skulle leve evig 🙂
    Klemme på til deg og alle andre som kjemper.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top