Lag din egen unike boks


 

Er det noen av dere som har hørt om Øisteins Blyant? Personlig har jeg gjennom mine barn gjort det og spesielt rundt juletider. Øistein Kristiansen har gjennom flere år vært på TV-skjermen nettopp via Øisteins Blyant og hvor han har lært både meg og barna, unge og foreldre å tegne. Mange tror å tegne kan være vanskelig, men det unike med Øistein er hvordan han får det til å se veldig enkelt ut og faktisk, det er ikke vanskelig. 
 

For meg er Øistein en herlig person spesielt med måten han fanger oss med sine herlige og fargerike tegninger. Han har vært på TV-skjermen i mange, mange land og har fått med seg en stor fanskare verden rundt. 
 

Når Øistein ikke er på TV så er han å finne på sosiale medier slik som Instagram og sist men ikke minst på Youtube. En kanal som virkelig har fanget min interesse er kanalen Box Yourself. På denne kanalen kan du se Øistein lage det utroligste av melkbokser og igjen om du tror det er vanskelig så er det faktisk ikke det. Se hvordan brukte melkbokser få et nytt liv og hvor de kan pynte opp rundt omkring deg.
 

Om du nå ikke har fått inspirasjon om å lage noe unikt så vet ikke jeg. I alle fall, om du føler deg av den kreative sorten og som gjerne vil sprite opp omgivelsene med noe spesielt og stilig, så kast deg i rundt og abonnere på denne Øisteins Box Yourself så er jeg bra sikker på at du vil få masse inspirasjon til å lage masse moro med de brukte melkboksene. 
 

Har du hørt om Øisteins Blyant eller har du fulgt med de korte tegnesnuttene på TVen?
 

ZtivxdHA8yc

#øisteinsblyant #boxyourself #tegning #gamer #kreativ #hobby #barn

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top