Ettersøkt i syv minutter…!

Skal du bli Most Wanted, må du kjøre fra politiet og fra vennene dine og lure rivalene. Med en nådeløs politistyrke som prøver å ta deg, må du ta avgjørelser på en brøkdel av et sekund. Bruk den åpne spillverdenen til din fordel for å finne gjemmesteder, kjøre over hopp og låse opp nye kjøretøyer. I ekte Criterion Games-stil, er det vennene dine som står i hjertet av opplevelsen. I en åpen verden uten menyer eller lobbyer kan du utfordre vennene dine kjapt og vise hvor god du er til å kjøre i en rekke flerspilløp. Rivalene dine gjør alt de kan for å stoppe deg fra å komme til topps. I denne verdenen kan det bare være en Most Wanted. 

Høres ikke dette spennende ut? For meg gjør det selvsagt det og spesielt når jeg vet at et av årets bilspill snart kommer til konsoll og PC. Det skal bli så herlig og kunne kruse rundt i Fairhaven, delta i actionspekkede løp, kjøre fra motstanderne, oppgradere kjærra og oppleve alt det Need for Speed Most Wanted har å by på. 

Gamereactor har allerede fått spilt spillet og med det har det blitt hele 7 minutter med gameplay. Datoen du bør merke deg først som sist er 1. november. Jeg har i alle fall for lengst gjort det.

Dette er et spill jeg kommer til å anbefale på mine foredrag “Spill er sunt”.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du, ser dette herlig ut? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top