David Andre – stor filmskaper på tur!

Jeg har mange venner med mange unike egenskaper og en av vennene mine er i mine øyne en meget flink filmskaper som jeg har stor repsekt for. Jeg tipper han kommer til å nå langt oppe på filmhimmelen om han fortsetter å satse slik han gjør nå. For med rette målet io blikket kan man nå virkelig langt og det tror jeg David Andre kommer til å gjøre. 

Her er noen filmer han har lagd;

Hva synes du om filmene? Selv er jeg imponert og ser for meg en lysende karierer for David Andre om han fortsetter satsningen sin på film. 
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top