LittleBigPlanet Karting – bra barne og familiespill!

Nylig slapp Sony LittleBigPlanet Karting til Playstation 3. Selv har jeg og min yngste sønn fulgt med på spillets fremgang med å sjekke ut filmklipp og skjermbilder. Vi har gledet oss til å kunne ta del i den kjente spillfiguren Sackboy race og hvor vi kunne spille mot hverandre. For er det noe vi elsker, så er det nettopp å kjempe med nebb og klør om å vinne. Om det fotballspill, bilspill, partyspill, så blir det alltid kniving om hvem som er best. At jeg taper en del, kan jeg ikke legge skjul på og føler barna er flinkere, men moro er det uansett. 



mine foredrag “Spill er sunt” legger jeg veldig vekt på at foreldrene må bli flinkere til å delta i spillingen med sine barn enn å bruke spillene som barnevakter. Bruk noen timer i helgen (om det passer) og vær med på å skape en artig og underholdende tid fremfor skjermen på stua. Noe av det mest moro som finnes er nettopp å kunne spille sammen med barna. Det får frem gløden i dem og sørger for at vi alle får kvalitetstid sommen. 



Nedenfor
ser dere et klipp fra LittleBigPlanet Karting som kom for salg 7. november til Playstation 3. Om dere vil oppleve spillmoro sammen med barna, så kjøper dere spillet hvor man også i tillegg til kjøring av diverse kartbiler, kan designe og bruke sine kreative evner på baner, biler med mer. Rett og slett genialt!

Synes du spillet ser spennende ut?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top