Årets store julefilm!

Skal ærlig innrømme først som sist at jeg er stor fan av Ringenes Herre. Har sett trilogien utrolig mange ganger og legger merke til nye ting hver gang jeg ser filmserien. Nå er det ikke lenge til Peter Jacksons “nye” prosjekt har filmpremiere, nemlig Hobbiten. Selv gleder jeg meg som en liten unge til den kommer på kino og har forlengst bestemt at dette skal bli vår julefilm i år. 12. desember er for lengst markert av i kalenderen min og det er ikke så mange dager igjen til den store filmen har premiere på norske kinoer. Dette skal bli herlig! 

Vil du lese mer om filmen, så kan du gjøre det på SF Norges sin nettside.

Flere som er store fan av Ringenes Herre og som gleder seg til Hobbiten?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Årets store julefilm!

  1. Ååååååååååå den vil jeg se også..
    Nå sovnet jeg på ringenes herre i de beste stolene på Coluseum i Oslo ha ha men han er da så nusselig he he
    Her er julefilmen istid 4 er den som ligger i kalender nr 24 bare jeg får den i hus 🙂
    God onsdag

  2. wendysinfamilie: Hehe – Ringenes Herre filmene er nå lange da og disse stolene på Coluseum er sikker svært behagelige å sitte i også 😉

    Istid 4 er en film som kommer til å bli populær her i huset også når den tid kommer 🙂

    Kos deg videre og en riktig god natt til deg og dine når den tid kommer 🙂

  3. Ja vi sier det er det som var feilen. filmene var for lange 🙂
    Istid 4 ble jo sluppet i dag noe du ikke har fått med deg thi hi
    God natt til alle dere der oppe også (hm tror ivertfall det er oppover )

  4. Film: Dere i SF har hatt veldig mange gode filmer i år både på kino og på blu-ray/DVD. Det har vært et godt filmår og spesielt når det avsluttes med en så stor film som Hobbiten, ja så er det ikke annet enn å glede stort.

    Tusen hjertelig takk for linken og moro å se hvordan verdenspremieren var 🙂

    Lykke til med premieren av filmen her i Norge 🙂

  5. Jeg gleder meg virkelig som et lite barn! Skal prøve å få med meg noen av familien på kino å se den 😀 Har sett ringenes herre filmene sikkert 40 ganger hver (hver gang jeg blir syk setter jeg på ringenes herre), både med og uten ekstramateriell, og har lest både ringenes herre-bøkene og hobbit-boka 😛 Så ja er litt frelst! Også er jeg veldig glad for hvem som er hovedrollen, for jeg liker den skuespilleren (selv om jeg aldri husker hva han heter) 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top