Crysis 3 – The Fields!

En av mine favorittutviklere er Crytek og helt siden de lagde Far Cry har jeg vært stor fan. Gjennom de siste årene har de kommet med Crysis-serien og jeg har alltid blitt veldig fornøyd, selv om jeg savnet friheten i Crysis 2 slik vi var vant med i Far Cry og Crysis. Innen april neste år kommer Crysis 3 til konsoll samt PC og jeg gleder meg enormt til spillet som for meg ser meget fett ut. Spesielt grafikken sikler jeg stort over og her er Crytek unike med tanke på deres evne til å fange opp detaljer for så å overføre dette i spillene sine. 

Les mer om Crysis 3 på Gamereactor.no

Her er et nytt filmklipp fra spillet og det er bare å sette seg tilbake og nyte. 

Hvilket spill liker du best med Crytek som utvikler?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top