Nå er det under to måneder igjen…

Tenk, nå er det under to måneder igjen. TO MÅNEDER! Jeg gleder meg så innmari at jeg ikke får sagt det. Tiden går fryktelig fort synes jeg og det klager jeg ikke på. I alle fall ikke i dette tilfellet. Kjenner mange som gleder seg nøyaktig til det samme som meg og vi er mange, veldig mange rundt omkring i verden. Det jeg gleder meg utrolig mye til er SimCity og i dag slapp Maxis et nytt filmklipp, eller rettere sagt en intro av SimCity. Jeg har sett klippet mange, mange ganger allerede bare for å få med meg alle detaljene og hvordan de forskjellige byene er bygd opp. 



Selv
om flere har klagd over at man ikke kan forme landskapet slik man vil, så bekymrer det meg ikke. Det vil si, jeg tar landskapene som blir servert med stor utfordring. Selvsagt, om du har gledet deg til å bygge en tro kopi av Snåsa, så vil du slite denne gangen, i alle fall i starten. For du vil ikke kunne gjøre noe for at landskapet vil se likt ut som Snåsa. Maxis har ikke utelukket at en slik mulighet vil komme før eller siden og at man vil kunne bygge sine egne bygninger via en editor man kan gjøre i de andre spillene i serien, men i starten regner jeg med det er Maxis selv som kommer med bygninger, kart, samt andre spennende oppdateringer. 

Spill er sunt anbefaler SimCity!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Her er det nye klippet/introen og hva synes du. Gleder du deg bare mer og mer eller er du ikke noen fan av slike spill? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Nå er det under to måneder igjen…

  1. wendysinfamilie: Tiden flyr av gårde 😀 I morgen skal jeg på prøveinnspilling for en film og sitter og leser meg opp på manuset 😉 Er veldig spent for å si det slik.

    Gleder meg ellers utrolig til spillet kommer. Det å bygge sin egen by har alltid fascinert meg så dette kan ikke bli annet enn bra 🙂

    Kos deg godt min venn og en riktig god natt når den tid kommer 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top