LEGO Grand Theft Auto!

Enn om Rockstar Studios hadde lagd et LEGO-spill i deres Grand Theft Auto-serie som hadde vært mye mer barnevennlig? Faktisk er det ikke langt unna det som skjer. Selv om det ikke er Rockstar Studios som står bak utviklingen av det kommende LEGO City: Undercover, så skulle man nesten tro det. For med en åpen, stor by hvor det ligger oppdrag strødd rundt omkring så ser det nesten ut som om utvikleren Travellers Tales har sett litt på Rockstars populære spill. For første gang våkner fan-favoritten LEGO Citys kjøretøy og byggesett til live i LEGO City: Undercover og det kun til Wii U. I dette spillet inntar du rollen som Chase McCain, en hemmelig detektiv utstyrt med smarte forkledninger. Oppdraget går ut på å stanse den slemme Rex Fury og sette punktum for krimbølgen hans i LEGO City. Som spiller kommer du til å bruke Wii U GamePad som et nytt politiapparat mens du løper, kjører og flyr gjennom byen.



Høres
ikke dette spennende ut og spesielt med tanke på at spillet i tillegg kommer til å bli veldig barnevennlig, ha gåteløsninger som vi er vant med fra andre LEGO-spill, så kan jeg og sønnen min ikke annet enn å glede oss. Det er ting jeg kunne ha tenkt meg i spillet og det var muligheten til co-op. Det ser ikke ut til å støtte denne modusen noe jeg synes er synd med tanke på sosial gaming. I de andre LEGO-spillene kan man spille to personer samtidig i splitscreen og det funker veldig godt. 



Spillet
kommer ut for salg til Wii U 28. mars.  

Om du vil lese mer om LEGO City: Undercover, så kan du det på Gamereactor.no

“Spill er sunt” anbefaler spillet!

Liker du å spille LEGO-spill og hvilket synes du er det beste? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “LEGO Grand Theft Auto!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top