Heftig flyspill til PC!

Det er langt i mellom skikkelig flyspill til PC og når det først utvikles et, så er jeg i fyr og flamme. Et spill som for ikke så lenge siden ble annonsert til PC var Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition. Oktober 2011 ble nemlig konsollutgaven av spillet skippet ut for salg og solgte faktisk rimelig bra. Selv om flyspill i og for seg er nisjespill, så finnes det en fansskare som er tro mot flyspill. Flere har savnet nettopp Ace Combat-serien til PC deriblant meg så gleden var stor da jeg fikk høre at Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition skulle komme til PC. Jeg har opp igjennom årene spilt mange flyspill og et av de flyspillene jeg husker best er Crimson Skies. Dette var et flyspill som tok deg med på akrobatiske kromspring i tillegg til at det hadde en spennende historie.

kommer Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition og her loves vi en dramatisk historie, massiv action i lufta med fly som YF-23 Black Widow II, Su-37 Terminator og Ka-50 Hokum og du vil kunne spille sammen i co-op og online mot andre likesinnede. Jeg gleder meg virkelig stort til dette spillet og ser frem til å børste støv av min Saitek Cyborg joystick. Om du er ute etter en simulator, så er kanskje ikke dette spillet noe for deg, men er du ute etter masse action, så vil dette flyspillet være akkurat det du letter etter.

Er du stor fan av flyspill? Gleder du deg til Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Heftig flyspill til PC!

  1. wendysinfamilie: Har spilt spillet og det er virkelig actionspekket! Anbefales for alle som liker flyspill 🙂 Heftig rett og slett 🙂

    Fortsatt en riktig god helg til deg og dine 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top