Se filmen Warcraft og få World of Warcraft gratis

I alle fall, dette er noe Blizzard faktisk vurderer, helt seriøst. I alle fall kan det virke slik om man leser om Blizzards innspill HER. Som du sikkert også for lengst har fått med deg så kommer filmen Warcraft på norske kinoer i juni. Denne filmen er svært etterlengtet av fans av Warcraft og ja, den ser faktisk litt spennende ut synes jeg.
 

Men over til innlegget og den påståtte undersøkelsen til Blizzard. Her vurderer de altså å gi bort spillet World of Warcraft med alle tilleggspakker gratis til alle som ser Warcraft-filmen på kino. The World of Warcraft Ultimate Movie Edition er arbeidstittelen på denne pakken som blant annet inneholder en måneds gratis spilletid pluss et eksklusivt “ingame” oppdrag. 

Blizzard selv har gått ut med og sagt at denne undersøkelsen er ekte og at de faktisk vurderer dette. 

gjenstår det å se om dette stuntet blir noe av og om filmen slår an hos de mange millioner Warcraft fans rundt omkring i verden. 

 

Gleder du deg til filmen og er du fan av Warcraft-universet?

Her er et videoklipp fra filmen som altså kommer på norske kinoer i juni. 

#warcraft #film #worldofwarcraft #kino #nyheter #spillmagasinet #spmg #spgmno #mmorpg #onlinerollespill #pcgamer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Se filmen Warcraft og få World of Warcraft gratis

  1. At jeg gleder meg ja! Som gammel vanilla spiller er det en etterlengtet film. Tviler ikke på at de gir WoW bort til alle som ser filmen, de vil jo tjene på det i lengden. Det er jo som kjent ikke fra salget av spillet de tjener penger, men antall subscribers.

  2. Ja, at det er et smart trekk er det ingen tvil om.
    Og wow er nok dalende fordi det begynner bli gammelt. jeg har tross alt hengt med i 11 år nå 😉 Jeg tror forsåvidt de nok kommer til å tjene mye på overwatch, og ikke minst videre framover på kortspillet sitt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top