PC-utgaven av Need For Speed lanseres den…

I 1994 kom et bilspill som skulle bety mye for meg som gamer. Da ble nemlig Need For Speed lansert til PC. På min Compaq Pressario 486 DX2 66Mhz spilte jeg spillet og ble hekta fra første sekund. Grafikken var langt forut sin tid. Fra den dagen spillet havnet inn på PCen min var jeg solgt. Nå har det gått mange år siden det første spillet ble lansert. Spillserien har hatt sine gode og litt mindre gode spill. 90% av spillene har jeg gjennomført, men dessverre er det noen hull i gjennomføringsserien min for Need For Speed-serien.
 

De beste spillene i serien er Need For Speed Porsche Unleashed, Need For Speed Underground og Need For Speed Underground 2. Dette var spill som virkelig festet seg godt inn i gamerhjertet mitt.
 

kommer snart et nytt Need For Speed-spill til min dyrebare PC og jeg gleder meg. Den 15. mars er datoen og i dag har jeg også fått vite at det ikke blir noen begrensinger når det kommer til skjermoppdateringen, det vil si ulåst framerate og noe som vil gjøre at man nærmest får følelsen av å fly på skjermen. Selvsagt vil jeg tro dette vil kreve en ganske så kraftig PC for å få den fullstendige utnyttelsen, men like vel, dette blir så bra.

Videre blir det også støtte for tre ulike merker ratt og pedaler. Litt merkelig at det ikke kommer støtte til alle merker ratt og pedaler på markedet.

Datoen du skal merke av i kalenderen er altså 15. mars og da er det bare å gjøre seg klar til arcadekjøring og full spiker med Need For Speed som forøvrig er utviklet av svenske Ghost Games.

#needforspeed #ghostgames #pc #spill #bilspill #nyheter #spillmagasinet #spmgno #spmg

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top