Bare gi meg en grunn…

P!nk er en utrolig flink artist som har kommet med mange hitlistelåter. Den siste som het “Try” ligger fortsatt på en rekke hitlister rundt omkring verden. En annen låt som jeg har hørt en del på her på kontoret mitt er “Just give me a reason” hvor hun synger med Nate Ruess. En perfekt duet til en bra låt som jeg synes er fin å høre på. Akkurat nå ligger låten på en tredje plass på den nederlandske Topp 40 listen. Den vil garantert til å komme opp på flere hitlister i tiden fremover. 

Hva synes du om denne låten og liker du P!nk som artist?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Bare gi meg en grunn…

  1. SV: God natt til deg også:-)
    Jeg syns P!nk er en flink artist, men syns mange av sangene hennes ikke er så bra. Er veldig glad i Family Portrait.

  2. Pink er en herlig artist, antar du har sett henne på Grammy awards når hun fremførte -Glitter in the air. Magisk 😉 ha en god natt hvor enn i Norge du er 😉

  3. Jeg rett og slett elsker stemmen hennes! Hun har et helt eget særtrekk som passer henne så utrolig bra, og det samme med Nate Ruess. En annen ting jeg virkelig beundrer henne for er at hun velger å ha med sin egen mann i musikkvideoene hvis det blir intimt istedet for modeller eller skuespillere. Det er virkelig beundringsverdig syntes iallefall jeg, for det er virkelig ikke mange artister som gjør det.

  4. P!nk er ei kul dame, med sin egen stil og særpreg. Har alltid likt P!nk jeg, har vel alle albumene hennes i cd-hylla, bortsett fra det første albumet “Can’t Take Me Home”.

  5. Liker “Try” veldig godt!
    Btw, så du hadde kommentert et innlegg om Within Temptation i en blogg som jeg også leser. Jeg tenkte jeg bare måtte legge igjen beskjed om at jeg blogger hovedsaklig om rock/metal, spesielt WT. Om du er interessert 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top