It takes you no time to get here…

 

Musikk er noe som betyr mye for meg om jeg jobber, skriver, kjører bil, er på farten eller rett og slett slapper av. Musikk setter deg i stemning. Om du er lei deg, happy, eller krigersk så kan musikk sette en ekstra spiss på det som skjer med deg eller omgivelsene. Har opp igjennom årene også klart å få en del kontakter innen musikkbransjen noe som er ekstra moro. En musikkgruppe som virkelig betyr utrolig mye for meg og som har gjort det siden jeg var liten er Roxette med Per Gesle og den avdøde Marie Fredriksson. Roxette ble dannet i 1986 og har siden kommer med den ene gode låten etter den andre. De har ligget på mang ei hitliste rundt omkring i verden. 

 

Ei låt som har gått meg hus forbi er denne som har tittelen “It takes you no time to get here”. Låten stammer helt tilbake til 2001. Selv om jeg har så og si alle albumene så har jeg pitrade gått glipp av denne godbiten. Uansett, nå har jeg fått hørt den og som spilles over og over igjen på mitt nye Creative SXFI Gamer headset som virkelig gir meg en unik musikkopplevelse. Ikke annet enn å nyte…

 

Hvilken låt synes du er den beste fra denne populære musikkgruppen?

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top