Ny istid på gang!

De sier så disse ekspertene. Vi er nemlig på tur inn i en ny istid enten vi vil det eller ikke. Kun en ting som mangler og det er jordhellingen opp i mot avstanden fra Sola. Når denne er helt riktig, så blir det istid. Heldigvis kan man ikke slik som meteorologene melder været, bare si at i morgen blir det istid. Noen andre som kommer til slite ekstra er Solan, Ludvig og Reodor Felgen. Reodor har bygd en snøkanon og denne skal lage fin julesnø til Flåklypa. Dessverre er det noen som har andre skumle planer og som setter snøkanonen på innstillingen istid. Dette sørger for at det virkelig blir masser av snå i den lille fjellbygda og nærmest istid-tilstander. 

Klarer gjengen å få orden på været? Ny Flåklypa-film kommer på kino i begynnelsen av november og den filmen gleder jeg meg til. Har alltid likt Flåklypa om det er film eller spill. 

Gleder du deg til filmen Solan og Ludvig – Jul i Flåklypa? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ny istid på gang!

  1. Ja, gleder meg masse til den filmen! Nå er jeg skikkelig julemenneske da så :p Vi er jo på etterskudd til en istid, så den kommer nok, men tror ikke det blir i min levetid 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top