I’m taken…

Tatt av hva? Det er det store spørsmålet du sikkert vil stille deg. Det er mye som kan ta en, men er det noe som virkelig har bergtatt meg så er det filmen Taken med Liam Neeson. Filmen hadde utrolig mye action og den bygget seg opp meget bra. Om jeg skulle ha gitt filmen Taken et terningkast så måtte det uten tvil bli 6. Så kom Taken 2 helt ute av det blå og selvsagt etter den store suksessen Taken hadde, så måtte jeg se oppfølgeren. Taken 2 var bra, men ikke like bra som den første. Taken 2 er i mine øyne verdt et sterkt terningkast 4. 

i dag oppdaget jeg at Taken 3 er på tur også denne gangen med hovedskuespilleren Liam Neeson og gjett om jeg gleder meg. Nå håper jeg inderlig at litt av magien fra den første filmen er med i den tredje. Da ville jeg ha blitt happy. For den første Taken er og blir best. 

Gleder du deg til Taken 3 og har du sett de to foregående? 

Her er et klipp fra den første filmen som i mine øyne er den beste…

#liamneeson #taken #taken2 #taken3 #movie #film #gamer #pcgamer #pcgaming #cinema #action #consolegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “I’m taken…

  1. Liam Neeson er en av mine favoritt skuespillere, jeg er helt klar for en Taken 3 jeg. Synes den første var helt klart best av de to, men synes også de fikk til en god nummer to og. Veldig enig med terningkastene. 🙂
    Har du sett Non-Stop? Om ikke, så annebfaler jeg den 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top