Golf with Friends. Blir gruset godt og grundig…


 

Okei, da er det bare å gjøre seg klar for en ny runde med Golf with Friends. Et spill jeg liker svært godt og spesielt med måten det er lagt opp til å spille sammen med venner. Selv om det foreløpig finnes kun fire baner til spillet som enda er under utvikling, så er det moro med de banene som finnes og som gir mange artige opplevelser når de spilles. Selvsagt håper jeg på mange flere nye og utfordrende baner fra utvikleren og som igjen sørger for mer moro sammen med venner og bekjente. 
 

har jeg lagt opp en helt ny video på youtube-kanalen min og hvor jeg spiller Golf with Friends sammen med Misbetta og The Ripper. Dessverre for meg så går det ikke så godt og blir kjørt totalt over av Misbetta. Hun spiller godt mens jeg og The Ripper sliter med å treffe hullene. Ikke hullvant sier du…kan nok tenkes det ja…
 

Spiller du Golf with Friends og hvem spiller du stort sett sammen med? 
 

#golfwithfriends #misbetta #theripper #spillpappa #youtuber #gamer #spill #games #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top