Ny video fra Transport Fever…


 

Et av spillene jeg gleder meg mest til i høst er uten tvil Transport Fever utviklet av Urban Games og Gambitius Digital Entertainment. Nærmere Transport Tycoon kommer man snart ikke bortsett fra at dette er i ren, pen 3D. 
 

I sammenheng med at Gamescom snart går av stabelen har gjengen bak spillet sendt ut en rykende fersk video som presenterer spillets innhold og ja, jeg gleder meg bare mer og mer til dette. Jeg elsket Train Fever og er bra sikker på at dette spillet kommer til å bli like godt elsket. Mye mer innhold, større områder, flere kjøretøy og nå også båt og fly. Jeg er i syvende himmel rett og slett. 


 


Her er mer info om spillet:
Whether by land or sea or air, Transport Fever draws upon 150+ years of history with over 120 detailed trains, aircraft, ships, buses, trams, and trucks that age as time passes.

Construct stations, harbors, and airports, linking hubs of trade to meet the needs of evolving cities and shifting populations. Upgrade your infrastructure to keep up with the times and connect cargo chains to enable economic growth as you establish your transportation empire.

Coming to PC this fall, Transport Fever is the follow-up to the fan-favorite simulation game, Train Fever. Transport Fever features an upgraded railroad and street construction system, brand new boat and plane transport simulation options, campaign mode and improved UI.
 

Gleder du deg til dette spillet og fikk du spilt Train Fever fra samme utvikler?
 

#transportfever #trainfever #urbangames #gamescom #spill #gamer #games #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top